درسسسسسسسسسسسسسس
رنگارنگ
این جا همه چی در همه
درباره وبلاگ


سلام. به وبلاگ من خوش اومدید.پارمیسا هستم.من 14سالمه . تو این وب هر چی که بخواید هست و هر چی که بخواید میذارم. نظر فراموش نشه.




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 57
بازدید کل : 11790
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


داستان روزانه


نويسندگان
پارمیسا
sadaf

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 14 / 11 / 1392برچسب:, :: 9:55 بعد از ظهر :: نويسنده : پارمیسا

سلام.به زور از پای درس بلند شدم.هر چه قدر میخوندم تموم نمیشد که.همش ادامه داشت.عینکی هم که هستم .فکر کنم چشام از نمره 3. 2 اومدن 10 .12.امروز خیلی خسته شدم.فردا باید برای کار و فناوری دستامو به خطر بندازم.چون تمام اره کردنا تو گروه افتاده به من.چقدر مدرسه تیزهوشان سخت میگیرن.البته معلم پرورشیمون زیاد ازمون کار میکشه.چون باید ماکت درست میکردیم.یه تحقیق 80 صفحه ای رو چکنویس بعد فهرست بندی و بد پاکنویس کنیم.من 2 مرحلشو انجام دادم با گروهم.فقط مونده مرحله سوم.بچه ما دوره امتحانات میرفتیم امتحان میدادیم بر میگشتیم.خیلی خوب بود.من باید برم بخوابم.

good night



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: