رنگارنگ
این جا همه چی در همه
درباره وبلاگ


سلام. به وبلاگ من خوش اومدید.پارمیسا هستم.من 14سالمه . تو این وب هر چی که بخواید هست و هر چی که بخواید میذارم. نظر فراموش نشه.




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 49
بازدید کل : 11782
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


داستان روزانه


نويسندگان
پارمیسا
sadaf

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 7 / 11 / 1392برچسب:, :: 3:48 بعد از ظهر :: نويسنده : پارمیسا

سلام دوستان.امروز یک نفر برام نظر گذاشته بود یکی از دوستای مدرسم بود.اسمشو ننوشته بود. خیلی نظر ناراحت کننده ای بود البته راجب به وب نبود.راجبه دوستی تو مدرسه بود.لطفا وقتی نظر میدیدید اسمتونو حالااااا هر چی که بود بنویسید.دوستان اگر منو میشناسید یعنی اگه از اقوام و دوستای مدرسه هستید نظرتون رو با اسم بذارین.من ادمی نیستم که از کسی ناراحت بشم.در ضمن اگر بخواین نظرتونو نمایش نمیدم.متشکرم



نظرات شما عزیزان:

...
ساعت21:57---9 بهمن 1392
نیلوفر کیه؟من کسی رو به اسم نیلوفر نمی شناسم.من غزلم توی تبریز زندگی می کنم.اولین باره میام وبت حتی ندیدمت
پاسخ:ببین تو منو با یکی دیگه اشتباهی گرفتی اسم من پارمیسه نه سارا !!! در ضمن این که اگه منو ندیدی چطور درباره ی دوستی من نظر میدی؟!!!!


...
ساعت14:28---9 بهمن 1392
سلام من غزلم . راستي اگه مي خواي 2 نظرم رو تاييد كن من ناراحت نميشم
پاسخ:کدوم غزل؟ اونی که مثل آجیمه یا دوسته صمیمی بغل دستیم؟اخه من 100 تا غزل میشناسم؟یا دوست نیلوفر؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: