رنگارنگ
این جا همه چی در همه
درباره وبلاگ


سلام. به وبلاگ من خوش اومدید.پارمیسا هستم.من 14سالمه . تو این وب هر چی که بخواید هست و هر چی که بخواید میذارم. نظر فراموش نشه.




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 55
بازدید کل : 11788
تعداد مطالب : 56
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1


كد ماوس




برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب


داستان روزانه


نويسندگان
پارمیسا
sadaf

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
پنج شنبه 1 / 12 / 1392برچسب:, :: 11:51 قبل از ظهر :: نويسنده : پارمیسا

سلام بچه ها.خوبید؟

دیروز خیییییییییییییلی خوش گذشت.جاتون خیلی خالی بود.

خیلی خوردیم البته بیشتر من. 3 تا لغمه ی سالاد الویه خوردم. 4 تا بشقاب تیرامیسو خوردم. 3 تا هم ژله.

کلی رقصیدیم. اینقدر آهنگ سیروان رو گذاشتم که بچه ها خسته شدن.

همش نغ نغ می کردن می گفتن از بس که اهنگ سیروانو گوش دادیم خسته شدیم.

منم می گفتم هر چه قدر گوش بدم خسته نمیشم.

کلی حرف زدیم.

من و بچه ها توهوم زده شده بودیم فکر می کردیم دزد اومده.

یکیمون که از همه شجاع تر بود هی می رفت نگاه می کرد.

خدا رو شکر اقا دزده نیومده بود.

تو حرف هم هی می پریدیم.

بازی کردیم.

خییییییییییییییییییییییییییییییییلللللللللللللللللللللللللللللللللللللییییییییییییییی

خوش گذشت بهمون.

دوستام که رفتن من از شدت خستگی خوابم برد در واقع بیهوش شدم از خستگی.

هفته ی دیگه هم تولد دعوتم. دلتون جیییییییز

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: